Investeren in Loïs

Loïs wil voor deze doelgroep kleinschalige woonverblijven ontwikkelen waar vrouwen gedurende een periode van 1 jaar een zelfstandige woning krijgen.Maar naast deze tijdelijke huisvesting willen wij in deze periode van 1 jaar zoveel mogelijk werken aan het herstel en versterking van de vrouwen en hun kinderen door middel van psychologische hulpverlening, persoonlijke begeleiding en life- / budgetcoaching.

Wij geloven niet alleen in een tijdelijke oplossing door het bieden van een tijdelijke woning maar willen inzetten op het bewerkstelligen van veranderingen die langdurig effect zullen hebben en risico’s op terugval zoveel mogelijk beperken.

Dit willen wij bereiken door middel van oprechte aandacht, liefde en geloof in herstel en de (veer) kracht in de vrouwen. Voor de bouw van de kleinschalige woonverblijven zijn wij op zoek naar investeerders.

Spreekt onze visie en project u aan wilt u ons ondersteunen door middel van een financieel investering. Dan kunt u zich hier aanmelden voor onze Webinars waarin dit woon-zorgproject gepresenteerd zal worden.